8. januar 2023PLØKS Skovlunde Klatreklub

GENERALFORSAMLING

Kære medlem af ”PLØKS - Skovlunde Klatreklub”

OPDATERET DEN 29. JANUAR 2023 MED FORSLAG, REGNSKAB, BUDGET, BILAG MV.

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i PLØKS onsdag den 8. februar 2023, kl. 19 i klubbens lokaler. På generalforsamlingen vil den dagsorden, der er opstillet herunder, blive behandlet. Der vil være kaffe, te og kage.

Generalforsamlingen er PLØKS højeste myndighed og bestyrelsen opfordrer alle medlemmer til at deltage.

Forslag til generalforsamlingen skal være formanden, altså Per Thellersen, i hænde senest 14 dage før, hvilket vil sige onsdag den 25. januar. Forslagene kan sendes på e-mail til per@ploeks.dk (foretrækkes) eller afleveres til Per i klubben.

1. Valg af dirigent og referent
  2. Formandens beretning
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab (udsendes senest syv dage før generalforsamlingen)
  4. Behandling af indkomne forslag (udsendes senest syv dage før generalforsamlingen)
  5. Fastsættelse af kontingent
  6. Forelæggelse af budget for det kommende år (udsendes senest syv dage før generalforsamlingen)
  7. Forelæggelse af bestyrelsens tanker for det kommende år
  8. Valg af bestyrelse
  9. Valg af 1 revisor, 1 revisorsuppleant, 1 bestyrelsessuppleant over 18 år og 1 suppleant for juniorrepræsentanten
  10. Eventuelt.

Den fulde indkaldelse og dagsorden  kan hentes via linket her under (bilag) eller på hjemmesiden ploeks.dkøvrige bilag udsendes og lægges på hjemmesiden senest syv dage før generalforsamlingen.

Bilag

Unsubscribe / Afmeld
Dette nyhedsbrev er sendt til #navn#, fordi du har en profil på ploeks.dk. Ønsker du ikke længere at modtage det, skal du logge på din profil og sætte hak i feltet "Ønsker ikke nyhedsbrev". Vi gør opmærksom på, at nyhedsbreve med indhold, der har særlig betydning for dit medlemskab, eller er bestemt af vores vedtægter ikke kan frameldes.
Spørgsmål angående dette nyhedsbrev kan rettes til nyhedsbrev@ploeks.dk

Du finder os her

PLØKS - Skovlunde klatreklub
Lundebjerggårdsvej 7